Jaunais Fantic XE310 4T Enduro MY24 jau pieejams priekšpasūtījumiem
Bauda braukt
Fantic MY24 Enduro jaunumi Ziņas

Tirgū parādījies ilgi gaidītais enduro motocikls FANTIC XE300 2T, kas tiek darbināts ar jaudīgo Minarelli Euro5 motoru, ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu un ir aprīkots ar elektrisko starteri.
Motocikls, kuram uzvaras garša nav sveša. FANTIC motocikls XE300 2T jau ir uzvarējis vairākās enduro sacensībās, kuru pilotē jaunais zviedru braucējs Albins Norbins. Ar tieši šo motociklu viņš ir izcīnījis Enduro Junior2 pasaules čempiona titulu. FANTIC tas jau ir 5 tituls. Pirmā motocikla XE300 2T versija tika izstrādāta sadarbībā ar izcilo Deividu Gvarneri. 2022. gadā, kad viņam nopietnas traumas dēļ nācās izstāties no E3 klases esot līderpozīcijā. Tieši šobrīd FANTIC XE300 beidzot ir pieejams tirgū. Motocikls, pateicoties tirgū labākajam 300cc dzinējam un revolucionārai dzesēšanas sistēmai, ir paredzēts bezkompromisa veiktspējai. Pirmo dzinēju Fantic Racing klāstā Itālijā izstrādāja, testēja un ražoja uzņēmums Minarelli, kuru FANTIC iegādājās 2020. gadā no Yamaha Motor Europe. Kompakts, ar tehnoloģijām bāgāts un īpaši augstas veiktspējas dzinējs, kas garantē lielu jaudu, bet vienmērīgu un maksimālu griezes momenta līkni visos apgriezienos.
Šī motocikla tehnoloģija garantē izcilu veiktspēju, pirmkārt un galvenokārt pateicoties Dell'Orto dubultā inžektora elektroniskajai iesmidzināšanas sistēmai, kas nodrošina izcilu darbību un atbilstību E5 Plus prasībām. Izplūdes vārsts ir elektronisks, kas nodrošina vienmērīgu un maksimālu griezes momenta līkni jebkurā ātrumā. Minarelli izstrādātais elektriskais starteris nodrošina tūlītēju iedarbināšanu jebkuros apstākļos. Visbeidzot, hidrauliskais sajūgs nodrošina precīzu un vieglu ātrumu pārslēgšanu arī palielinātas slodzes apstākļos.
Augstākās klases motocikls, kas atšķiras no saviem konkurentiem tirgū. Tas ir vienīgais 300 2T, kas ir iestrādāts augstvērtīgā alumīnija rāmī, nodrošinot vislabāko iespējamo stingrības/viegluma attiecību. Tāpat kā citi enduro klases brāļi un māsas, tas balstās uz Kayaba balstiekārtu ar 48 mm SSS dakšu, kas gadiem ilgi ir bijis atskaites punkts bezceļu pasaulē. FANTIC XE300 2T ir ārkārtīgi veikls motocikls ar nepārspējamām vadāmības īpašībām savā klasē.
2-taktu jaudu kontrolē augstākās klases vadības bloks, galvenokārt daudzlīmeņu vilces kontroles sistēma, kas ir ideāli piemērota dažādu apstākļu pievarēšanai un slēdzis uz stūres, lai pārslēgtu nepieciešamo degvielas kartes iestatījumu. Lieliska funkcionalitāte tiek garantēta arī no apkopes viedokļa.
Fantic testa komandas izstrādātais ergonomiskais dizains – minimālie izmēri un maksimāla svara centralizācija. Tieša piekļuve gaisa filtram. Eļļas un benzīna tvertne ir integrēta rāmī, lai nodrošinātu motocikla slaido dizainu un ergonomiku. Aizmugurējā ass ir pilnībā pārveidota salīdzinājumā ar citiem FANTIC 2-taktu bezceļu modeļiem, nodrošinot vietu daudz vairāk komponentēm, bet saglabājot tos pašus kopējos izmērus.
Padziļināta izpēte tika atvēlēta arī slēdžu un pogu pozīcijām uz stūres, nodrošinot lielisku funkcionalitāti - samazinot vietu un uzlabojot dizainu. Motocikla komplektācijā ir iekļautas - gaismas diodes, daudzlīmeņu vilces kontrole un dubultās degvielas karšu slēdzis, kas ir novietots kreisajā pusē, un domājot par pilota ērtumu noslāpēšanas slēdzis ir pie labās rokas.

XEF310 4T modelis ir tieši starp 250cc un 450cc modeļiem un lepojas ar perfektu līdzsvaru starp šo modeļu labākajām īpašībām. Faktiski ir garantēta 250 4T ārkārtējā veiklība, lietotājam draudzīgums un no tā izrietoša jautra braukšana, taču ar jaudu un jaudīgu griezes momentu, kas ir tuvu kā lielākajam brālim 450. Daudzas stundas tika veltītas, lai sasniegtu vislabāko līdzsvaru starp veiktspēju un lietotājam draudzīgumu, pat iesācējam.
Tas nozīmē kompresijas pakāpi (12,8), kas nav pārāk augsta, bet daudz vairāk piemērota lielajam 360 enduro. Dzinēja raksturu var arī pielāgot, izvēloties vienu no 3 īpašajām degvielas kartēm (Hard/Soft/Standart), ko var izvēlēties tieši ar jaunajiem kartes slēdžiem uz stūres, kas arī regulē vilces kontroli 9 līmeņos. WIFI COM ir arī standarts, tādējādi izveidojot pilnīgu elektronisko paketi, lai pielāgotu motociklu. Tāpat kā tā 250 un 450 brāļi un māsas, tam ir alumīnija perimetra rāmis un Kayaba SSS balstiekārta ar īpašu iestatījumu, 270 mm bremžu diski priekšpusē un 245 mm aizmugurē.