Motocikls visambiciozākajiem: 450 ir Enduro karalis, robeža starp līdzsvaru, kontroli un pārspīlējumu. Bet neuztraucieties: XEF450 ir mākslas darbs, jo 4-taktu dzinēja 55 ZS jaudu kontrolē 100% fantastiski radīta dzinēja vadība.
Ja meklējat maksimālu adrenalīnu un veiktspēju, šis ir piemērots jums.
Vai vēlaties ieslēgt sesto sajūtu? Vēlaties izlabot savu kursu pēdējā brīdī, lai izvairītos no šķēršļa?
Mūsu lieliskais alumīnija rāmis ir paredzēts šim nolūkam.
Lietie, presētie komponenti apvieno spēkus, lai garantētu ideālu viegluma un stingrības, veiklības un precizitātes līdzsvaru.
Augstas kvalitātes piekarei jāgarantē īpaši precīza vadāmība, izmantojot katru gājiena milimetru, lai filtrētu reljefu un saglabātu tikai braucējam nepieciešamo.
Tāpēc mēs izvēlējāmies KYB un 48 mm spiediena slēgtas kasetnes SSS (Speed Sensitive System) dakšu ar 300 mm gājienu un īpaši regulējamu preload, compresion un rebound.
Mono amortizators ir arī Kayaba ar 315 mm riteņu gājienu.
Ar mūsu brīnišķīgajam 4-taktu motoru nav jāiepazīstina: dzinējs ar lielu jaudu un visu, kas nepieciešams, lai to izbaudītu – agresīvs, kad nepieciešams, bet vienmēr vadāms.
Raksturlielumi, kas izriet no virknes stabilu risinājumu, piemēram, dubulto kulaciņu sadalesvārpsta un piedziņas vārpsta, un nedaudz trakuma.
Apgrieztā galva apvienojumā ar atpakaļ slīpu cilindru centralizē svaru un garantē izcilu veiklību un iespaidīgu vadāmību.
Izplūdes sistēma ir būtiska sastāvdaļa, lai gūtu vislabāko no mūsu 4-taktu motora.
Izstrādāts sadarbībā ar Arrow, kolektors cieši apskauj cilindru, lai centralizētu svaru, savukārt alumīnija slāpētājs atbrīvo visu 450 jaudu un aizraujošo skaņu.
Vai ir disciplīna ar vairāk šķēršļu un izaicinājumu kā Enduro?
Mēs vēlamies, lai jūs bez raizēm pārvarētu jebkuru ceļu, un tāpēc XEF450 ir aprīkots ar roku aizsargiem un izturīgu dzinēja pannu.
Braucējs kļūst par uzvarētāju, ja viņa sniegums ir nemainīgs no sākuma līdz beigām.
7,9 litru centrālā degvielas tvertne ļāva mums strādāt ar Enduro Factory Team pie ergonomiska dizaina, kas ir gluds, tīrs un konturēts.
Sēdekļa dizains ir arī būtisks, ērts un ar lielisku saķeri. Un tas viss, lai piedāvātu Jums maksimālu komfortu un brīvību, no svētdienas izbrauciena līdz 6 dienu enduro pasākumam.
Izmantojot speciālo lietotni WiGET, tas ir kā ar vairāki motocikli vienā. Ar vienkāršu viedtālruņa klikšķi velosipēda ECU pielāgojas kādam no Fantic Racing izstrādātajiem kartēšanas iestatījumiem, vai arī varat izveidot savu dzinēja iestatījumu jebkuram reljefam un laikapstākļiem.
Ir iespējams arī nolasīt motocikla stundu skaitītāju, pievienot servisa piezīmes, iegūt diagnostiku un skatīt dzinēja datus reāllaikā.