700 Scrambler
Caballero
700 Scrambler

Caballero 700 ir pilnīgi jauns motocikls: ar mazākajiem brāļiem nav neviena kopīga detaļa, taču dvēsele ir palikusi nemainīga – viegls, veikls un ārkārtīgi jautrs. No veiktspējas – pateicoties fantastiskajam 689 kubikcentimetru paralēlajam divu cilindru dzinējam (Yamaha CP.2) – līdz elektroniskajai paketei un beidzot ar augstākā līmeņa šasiju, Fantic pētniecības un attīstības nodaļa ir rūpīgi izpētījusi visu.

Tikai viena pamatīpašība ir palikusi nemainīga – ideāls līdzsvars starp ceļa un bezceļa jautrību, kā tas pienākas autentiskam skremblerim. Caballero 700 ir vienīgais modelis šajā segmentā, kas var lepoties ar parametru kopumu, kas ļauj bez bažām pārvarēt ceļus un takas.
19" un 17" spieķu riteņi un optimizēta piekare apvienojumā ar tikai 188 kg svaru (90% degvielas) veiklībai, drošībai un precīzai braukšanai uz jebkura reljefa.

Stilu iedvesmojusi viena no slavenākajām versijām Caballero vēsturē: 125 RC no 1974. līdz 1976. gadam. No pirmā acu uzmetiena Caballero 700 ir viegli atpazīstams, pateicoties tā tīrajām un vienkāršajām līnijām, kuras rūpīgi izstrādājis Fantic Style Centre. Ikoniski elementi, piemēram, sarkanā tvertne, apaļie priekšējie lukturi un dzeltenās sacensību plāksnes sānu paneļos, saplūst ar moderniem elementiem, piemēram, CNC izgatavotām dzinēja plāksnēm un priekšējās dakšas tiltiņiem, kā arī izplūdes sistēmas karbona aizsardzību. Papildus klasiskajai sarkanajai krāsai ir arī matēta metāliski zila krāsa, kas atkal ir saistīta ar Caballero vēsturi.

DZINĒJS

Sortimenta flagmanis ir aprīkots ar Yamaha ļoti cienījamo CP2 paralēlo divcilindru motoru, kas pirmo reizi ļauj japāņu motoram iekļauties itāļu šasijā. Ideāla jauda, lai izklaidētos gan uz ceļa, gan bezceļa, 74 ZS pie 9000 apgr./min., ar vienmērīgi noturīgu griezes momenta līkni, kas nodrošina spēcīgu vilkmi visā apgriezienu diapazonā: 60 Nm nemainīgs līdz 8000 apgr./min, ar maksimālo 70 Nm pie 6500 apgr./min.

Šīs vērtības izriet no ilgstošas un rīpīgas kalibrēšanas visās izplūdes un ieplūdes sistēmās, kurām ir unikāla gaisa kaste un dzinēja kartēšana. Caballero 700 nodrošina izcilu veiktspēju un iepriecinošu jaudu, padarot to par ideālu izvēli vidējas klases segmentā.

ŠASIJA

Caballero 700 lieliskā šasijas līdzsvara pamatā ir jauns augstas pretestības tērauda rāmis un aizmugurējā dakša, kas izgatavota no augstas kvalitātes alumīnija sakausējuma. Marzocchi balstiekārta sastāv no izturīgas 45 mm apgrieztas dakšas un preload regulējama monoamortizatora. Balstiekārtas iestatījumi un 150 mm gājiens ir optimizācijas un līdzsvara rezultāts, kas tiek atrasts pēc neskaitāmiem kilometriem braukšanas jebkuros apstākļos: ātrās trasēs, uz šosejām, līkumotos ceļos, zemes ceļos un bezceļu takās.

Caballero 700 nodrošina arī izcilu bremzēšanas veiktspēju. Šis motocikls var viegli tikt galā ar jebkuriem bremzēšanas apstākļiem, pateicoties jaudīgai kombinācijai: 330 mm peldošais disks ar Brembo 4 virzuļu suportu priekšā un 240 mm disks ar Brembo suportu aizmugurē.

DROŠĪBA

Caballero 700 ir pirmais Fantic, kas standarta aprīkojumā piedāvā ABS ar sasvēruma sensoru un vilces kontroli. Uzlabotais inerciālās mērīšanas bloks (IMU) nodrošina motocikla vadību pat tad, ja motocikls ir sasvērts līkumā, nodrošinot precīzu un uzticamu elektronisku iejaukšanos. Abas vadības ierīces var pilnībā deaktivizēt, ja to prasa braukšanas apstākļi, piemēram, vissmagākajos bezceļa apstākļos.

ELEKTRONIKA

Caballero 700 ir aprīkots ar vismodernāko elektronikas paketi. Tas ir pasaulē pirmais skrembleris ar ikonisku apaļu 3,5 collu TFT ekrānu ar integrētu Bluetooth zvanu un multivides kontroli. Izmantojot ekrānu un pie stūres uzstādītos slēdžu blokus, ir iespējams izvēlēties trīs braukšanas režīmus: STREET, OFFROAD (īpaši izstrādāts nobraucot no ceļiem), un CUSTOM, kas ļauj braucējam pēc vēlēšanās konfigurēt visus ABS un vilces kontroles iestatījumus līdz pilnīgai deaktivizēšanai.

Pilna LED apgaismojuma sistēma papildina aprīkojumu: no aizmugurējā apgaismojuma līdz modernajam priekšējam lukturim un pagrieziena rādītājiem.

- iespējams iegādāties nomaksā

- iespējama piegāde visā Latvijas teritorijā

Tehniskie dati
Izmēri mm (bāze): 1460
Sēdekļa augstums mm: 830
Svars kg: 188
Degvielas tvertnes tilp. l: 13
Dzinēja tips: Paralēlais divu cilindru
Dzesēšanas tips: Šķidrumdzeses
Dzinēja tilpums cm³ / Vārstu skaits: 698 / 8
Dzinēja jauda Zs @ apgr. min.: 74 @ 9000
Dzinēja griezes moments Nm @ apgr. min.: 70 @ 6500
Cilindru skaits / Cilindra diametrs un gājiens mm: 2 / x 68.6
Dzinēja taktis: 4
Starteris: Elektriskais
Piedziņas tips: Ķēdes
Priekšējās piekares tips / Gājiens mm: VRM-Marzocchi ø45mm apgrieztā dakša / 150
Aizmugurējās piekares tips / Gājiens mm: VRM-Marzocchi monoamortizātors ar Preload regulēšanu / 150
Bremzes priekšā / Bremzes aizmugurē: ø330mm peldošais brežu disks, Brembo ø32 4-cilindru radiālais suports / ø245mm disks, Brembo suports
Priekšējais ritenis: 110/80/19
Aizmugurējais ritenis: 150/70/17